Avagy élményeim, puffogásaim története álnevekkel

Tanári dohányzó

Tanári dohányzó

Félelmek (az emberekben)

2021. szeptember 12. - Hagrid

Két téma motoszkál a fejmben már egy ideje, de nyilván a leghúzósabb két hónap (szeptember és június) közül egyik épp most tombol és azt sem tudom, hol áll a fejem. Egyrészt tanári fronton, másrészt szülő fronton is morgolódok rendesen. Főleg utóbbi esetben, mivel a gyerekek sulijában tombol a covid. Okés, okés tudom, a többségnek kutyabaja sem lesz tőle, bár amikor itthon alig lehet aludni a köhögéstől és aggódsz, hogy a sajátod tüdőgyulladást kap és nagyon afelé halad, akkor leszarod a statisztikát, Hont Bandit, aki elmondja, hogy 100-ból 10 eset komolyabb és 100-ból 1 megy kórházba stb. stb. és különben is nyissák már meg a 7. kerülti romkocsmákat, hogy Bandi legeltethesse a szemeit a részeg hipszter csajokon és ölelgesse őket, ha már pocsolyarészegen engedik. Elvégre egy 40-es faszinak ez a legfontosabb. De hagyjuk Hontot, hadd gúnyolódjon az ellenzéki összefogáson, ami tényleg tákolmány, de mivel jobb ötletem nincs, másnak sem, Hontnak sem, így beérem ezzel. Na de Covid.

Szóval a helyzet az, hogy 12 felett már mehet az oltás, alatta még nem és tény, hogy ez a típus terjed elég rendesen, de hogy durvább-e, azt nem tudni. Részemről nem aggódnék, be vagyok oltva, a gyerkőcöket picit féltem, de tisztában vagyok vele, hogy náluk kevésbé üt be talán. Az is tény, hogy a lezárások mellett nem vagyok. Szeretném, ha működnének az iskolák, én is dolgoznék, a munkahelyek sem mennének tönkre, meg ilyenek. Az is tény, hogy nem vagyok rajongója a maszknak, legalábbis semmi perverz vonzalmat nem érzek iránta. Kényelmetlen, büdösödik, drága nagy mennyiségben és ha eldobálják, az nem jó a környezetnek. 

Na de...kormányunk látja, hogy terjed a dolog. A gazdaság lassan talpra próbál állni, talán nem kéne hazavágni, nem kéne, hogy százezernyi ember karanténba kerüljön, hogy a kisgyermekek fertőzése miatt otthon kelljen lenni, mert nem jó sem az ember lelkének, sem a gazdaságnak. De kormányunk nem meri azt mondani, hogy hát...bocsánat, de azért kezdenek megint kórházba kerülni emberek, karanténba...osztályok stb....hát...kéne maszkot hordani pl. tömegközlekedésben...mert azért csak visszafogta a terjedést, az egészségügy meg nem acélos, nem bír el megint 10 ezer covidost a néhány működő kórház megyénként....ráadásul a várólisták is megnyúlnak, na tényleg. 

Nem, mert tudja Orbán, hogy ha egy ilyet bedobna most, amikor 50-50 áll kormány és ellenzék, a Kutyapárt is talán bejuthat, hogy szivassa a kormányt és az ellenzéki összefogást, szóval most 1-2%-kal csökkenteni a népszerűséget nem jó ötlet. Márpedig a maszk kb. olyan utálat tárgya, mint orvos és ápoló. Mondom, nem szeretem, vágja a fülemet, nem tudok benne kicsit sem futni, ha tüsszentek, még rosszabb. Nem szeretet dolga. Amit szeretnék tehát, hogy dolgozhassak, hogy a barátaimnak működő munkahelye legyen, hogy ne terheljük túl a kórházakat és ha lehet ne okozzunk több kárt. Gyanús, hogy már késő. 

Ehhez járul hozzá a kormány bénázása mellett az emberi mentalitás. Már ezt a posztot is picit szorongva írtam meg. Miért? Az emberek egy része úgy gondolkodik, mint egy régi kedves ismerősöm, akivel véletlenül futottam össze. Szóba hozta a covidot, ami nekem alapból nem téma. Szegény...nevetett, hogy micsoda kamu az egész, mert ő és a családja átvészelte komoly tünet nélkül, míg más retteg,,,,apropó, azért megkérdezte, hogy volt-e ismerősöm, akinek baja lett belőle. Szegény, nem arra számított, hogy őszintén elmondom, hogy velem egy idős - nem öreg - haver kórházba került, haver édesapja, egészséges 60-as ember meghalt, édesanyja átvészelte lazán. Kolléganő egy hónapig kínlódott tüdőgyulladással, fiatalabb nálam, és lassan áll csak helyre a tüdejük és erőnlétük. Ja és jóval fittebbek nálam. De a szervi gyulladást kapott tiniről nem is mertem említést tenni, aki épphogy túlélte a covid szövődményt, mert láttam az ismerős arcán, hogy elképed. Annak örültem, hogy nem kérdezte meg, ki fizet nekem ezért...Orbán, Merkely, vagy Soros? Lassan úgy érzem, bűn leírnom, hogy igen, a sok laza eset mellett sokaknak - tudom Hont Bandi, 1% vagy 10, tekmindegy neked - súlyos volt. Mert akkor én riogatok, meg rettegek, meg ilyenek. Pedig nem, csak szeretném, ha még picit észnél lennénk és óvatosabban állnánk a dolgokhoz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hagrid.blog.hu/api/trackback/id/tr6216687182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc Éri 2021.09.14. 11:18:01

Na de miért tákolmány az ellenzéki összefogás? Maradjon orbán örökre, még az esélyt sem adjuk meg magunknak? Ehhh, nem is olvaslak tovább, hülye picsa. Ha egyáltalán nő vagy, de a neved alapján faszi, aki az anyjával lakik

Hagrid 2021.09.14. 23:12:43

@Ferenc Éri: Figyelj okostojás, ki mondta, hogy Orbánra szavazzál? Ki mondta, hogy én rájuk fogok? Mert azt írtam az ellenzéki összefogásra, hogy tákolmány? Olvasni tudsz tovább is? Leírtam vazze, hogy nekem sincs jobb ötletem, mint az ellenzéki összefogás. Logikus, hogy az ellenzéki jelöltre fogok szavazni. Ha lehet, megfontolnám amúgy a Kutyapárt listáját, mert szimpatikus banda, de miután fikázom a Fideszt, leírtam már, hogy rohadtul nem szabad belőlük 4 évet még hagyni, mert nyakig fogunk ülni a trágyában, szidom Hont Andrást, mert a covid-os baromságai mellett az ellenzéki összefogást gyepálja.

Na erre megjelenik Ferenc, aki 1. elkezdi találgatni, hogy nő vagyok-e vagy férfi, majd előbbire tippelve lehülyepicsáz, ami nyilván követendő, mi? Még ha nem is értünk egyet egy nővel, akkor hülye picsa? Ezután leírom mint egy dedósnak, hogy mi a helyzet ide kommentbe, de nem...Ferenc tudja, hogy én ellenzék ellenes, Orbanista vagyok, mert azt mertem írni, hogy az ellenzéki összefogás tákolmány, ja és jelenleg tényleg az egyetlen lehetőség Orbán ellen, de Ferenc a bölcs eddig jutott. Jár a taps. :D Ja és az anyjával lakik....te bassz tényleg analfabéta vagy. Leírtam, hogy a poszt elején, hogy szülőként is aggódok és a gyerekek sulijában tombol a covid, igen, tanárok, diákok fertőzöttek és karanténban van már vagy féltucat osztály. Szóval családom van. Remélem saját fotó, lakcím és telefon nem kell, meg munkahely, ha csak nem vagy te valami tanfelügyelő, aki felnyomna, mert blogot írok...
süti beállítások módosítása