Avagy élményeim, puffogásaim története álnevekkel

Tanári dohányzó

Tanári dohányzó

Bolt ejtve

2021. november 05. - Hagrid

Rövid poszt. Hazafelé menet beugrottam ...egy komolyabb elektronikai üzletbe. Megy tropára a pendrive-om (tanárok rejtett túlélő fegyvere) és gondoltam naivan, hogy veszek egy új 32 gigásat, ha lehet gyorsat. Mikor mentem a sor felé, néztem, hogy miért nem kanyarodik, miért nem ott van ahol...és akkor megláttam...szép egyenesen, hosszan egészen a bejárat felé...elért. A fej felett egy WTF felirat megjelenik és agyalok, hogy mi lehet? Ingyen DVD-n vagy Blue-ray-en az Elk*rtuk? Dedikálta a miniszterelnök? Nem...én barom, mentségemre szólva, nem vagyok nagy vásárolgató, így felpillantva láttam a "black Friday" feliratot. Néztem..az később van...de itt már ma. Igen, Black Friday idején boltok közelébe sem megyek. Körbeforgok, nézem, mi van leárazva, de szinte alig pár áru, max 5%-ra tippelnék. Emberek meg kígyóznak...(ha már Elk*rtuk-ra hivatkoztam, amit amúgy eszem ágában sincs megnézni) üres fejjel, teli kosárral. Siettem vissza a polchoz, ráér az a nyüves pendrive még pár napig. Az időm drága, ha vár a család, nem működik az, hogy fél órát egy sorban állással pazaroljak el.

A bejegyzés trackback címe:

https://hagrid.blog.hu/api/trackback/id/tr7316747362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása